بابت این حال خوبم شکرت ![]()
خدایا مرسی که نگاهتو ازم دریغ نکردی و نمیکنی
واقعا کی فکرشو میکرد که منم بتونم...خیلییییییییی شکرت ![]()
کم کم دارم قدمهای بعدی رو برای رسیدن به هدفم بر می دارم،تا اینجاش که
موفق بودم،ازینجا به بعدشم موفق میشم چون واقعا تصمیم خودم رو گرفتم،تمام
تلاشم رو میکنم که موفق بشم . اما هنوز سر انتخاب کشور دو دل هستم.
1.امریکا برای رشته من ویزای سینگل میده و تا تموم نشدن درسم نمیتوم برگردم ایران ،کانادا درست عکس این قضیست= کانادا
2.تو امریکا در حین تحصیل حق کار کردن نداری یا اگرم باشه تایمش کمه
کانادا حق کار کردن در حین تحصیلو داری.=کانادا
3.امریکا ازمون جامع برای دکترا میگیره که اگه 2بار رد بشی ریجکت میشی،
اما کانادا نه =کانادا
4.امریکا حقوق و مزایای بهتری برای دانشجوهای دکتراش داره
اما کانادا کمتره=امریکا
5.بعد تموم شدن تحصیل تو امریکا باید از کشور خارج بشی و بعد برای اقامت اقدام کنی
کانادا در حین تحصیل هم میتونی اقامت بگیری یا حتی بعد تموم شدن درست تا 3 سال میتونی ویزاتو تمدید کنی =کانادا
6. امریکا برای کسایی که واقعا دنبال پیشرفتن خوبه و حوزه کاری در مقطع دکترا کاربردی و به روزه
اما کانادا فقط 30%=امریکا
7.امریکا ،آمریکاست
اما کانادا مخلوطی از چین و انگلیس و ...=امریکا
8.امریکا کشور بزرگیه و دانشگاه های خوب زیادی داره اما کانادا نه
حتی دانشگاه های کانادا اصلا قابل قیاس با دانشگاه های امریکا نیستن=امریکا
9.امنیت تو کانادا بیشتر از امریکاست=کانادا
10.گرین کارت آمریکا از ویزا کانادا مهمتره، با گرین کارت میتونین بدون ویزا به کانادا هم برین!!!= امریکا
11.خود کانادایی ها هم آمریکا رو ترجیح میدن!!!= امریکا
12.کانادایی ها هیچ کسو غیر خودشون قبول ندارن اما امریکاوضعیت بهتر از کاناداس =امریکا
13.آمریکا مهد تمدن و در عین حال دارای فناوری بسیار پیشرفته ای است که کانادا این هارو باید تو خواب ببینه =امریکا
14. مالیات تو کانادا بیشتر از امریکاست = امریکا
15.رفتن به امریکا سخت تره اما کانادا ن=کانادا
16.کانادا سطح مردم رو نزدیک به هم نگه میداره و به همه میرسه.
توی آمریکا اگر پول خوب داشته باشی بهترین جای دنیاست ولی نداشته باشی
میتونه بدترین جای دنیا باشه برای کسی که کار خوبی نمیتونه پیدا کنه.=کانادا
17.کانادا کارفرما نمیتونه راحت کسیو اخراج کنه، درمان رایگانه، تحصیل رایگانه،
سطح زندگی مردم به هم نزدیک و رضایت از زندگی بالاتره.بهترین شغل ها
آمریکاست ولی کارفرما راحت میتونه هرکسیو اخراج کنه.=کانادا
18.کانادا برای شروع جای بهتریه چون در مدت زمان کمتری پاسپورت رو میگیرید و
میتونید ازادانه به حق انتخابهای بیشتری فکر کنید . :(
19.در کانادا شما برای زندگی در یک آپارتمان یک خوابه در شهر باید در حدود 900
دلار هزینه کنید.این در حالی است که این هزینه در آمریکا در حدود 50 دلار در هر ماه
کمتر می باشد=امریکا
20.اقامت سریع و امکان شهروند کانادایی شدن و گرفتن پاسپورت کانادایی در عرض
کمتر از 6 سال از تاریخ ورود، از برتریهای عمده کانادا نسبت به آمریکاست. کسانی
که بخوان شهروند آمریکایی و یا حتی مقیم آمریکا بشن باید فاتحه ایرانو بخونند و
خودشون رو برای یک زندگی طولانی و بدون وقفه در آمریکا آماده کنند.=کانادا
21.کانادا اگه کار نکنی دولت بت حقوق میده اما امریکا ازین خبرا نیست،اما منبع
درآمد دولت کانادا از منابع طبیعی نیست، بلکه از مالیاته،مالیات هم که تو کانادا
بالاست= امریکا
22.کانادایی ها پنجمین کشور شاد دنیا هستن در صورتی که امریکایی ها تو رتبه 14
ناگفته ها...
ما را در سایت ناگفته ها دنبال میکنید
برچسب: آمریکا یا کانادا,آمریکا یا کانادا برای مهاجرت,آمریکا یا کانادا برای تحصیل, نویسنده: بازدید: 16