خب بسلامتی امتحاناتم تموم شد...
فردام باید پروژه هارو ارائه بدیم
خداروشکر همچنان از آقای همکلاسی خبری نیس
الهه میگه دوباره سر و کلش پیدا میشه
وای نه:(
اقای م هم همچنان در تلاشه بهم نزدیک شه و جبران مافات کنه
انقد که الهه هم فهمیده و امروز مستقیم گف
نمیدونم عذاب وجدان گرفته یا علت چیز دیگس
به هر حال کاریه که شده
:))
حالم خوبه
دارم عین دخدربچه ها رویا پردازی میکنم
که آره .ممکنه اقای س هم حسی شبیه من داشته باشه
البته توهمی بیش نی
ینی احتمالش خیلی کمه. :(((
ب مامان عکسشو نشون دادم میگه چقد خوشگله:)))
هنوز با تمام قوا سعی میکنم جلوی پیشرفت این حسو بگیرم
من هدف دارم دلم نمیخاد این مسائل مانع رسیدن ب هدفم بشن
گاهی میگم برا عشق و دوس داشتن فرصت زیاده در حال حاضر
باید تمام تلاشمو کنم که ب هدفم برسم
اما خودمونیم اگه الف رسما اقدام کنه اونوخ چی :((
3 ترم مونده و هنوز کاری انجام ندارم
خداجونم کمک کن
ما را در سایت ناگفته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16