فک میکنم دوباره تنها شدم :)
واقعا جز معدود دفعاتیه که از ته قلبم آرزو میکنم واقعی باشه این حرف تلخم
چند روزه که از آقای همکلاسی خبری نی
منم که بهش پی ام نمیدم
البته چشمم آب نمیخوره
ادمی نیست که به همین راحتی پا پس بکشه
قطعا دلیلی وجود داره
نمیدونم..
شاید من اشتباه میکنم
البته امیدوارم
در هر صورت امیدوارم دیگه ازش خبری نشه :)))))
ما را در سایت ناگفته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10